czwartek, 11 września 2014

Nowy blog - link + Przegląd

Chcę jeszcze tylko podsumować cały blog, przedstawić Wam wykaz różnych informacji, ilość komentarzy. Takie ciekawostki, właściwie. 

Ilość dotychczasowych wyświetleń - 29098
Ilość dotychczasowych komentarzy - 1 234
Ilość postów - 76
Ilość obserwatorów - 32
Największa liczba wyświetleń w ciągu dnia - 355 (28 lipca)
Największa liczba wyświetleń danego posta - 289 (rozdział XLIX)
Największa ilość komentarzy - Marcela Liv (122)
Najdłuższy komentarz - Afrodyta Julianna (♥♥♥ 20 000 wyświetleń ♥♥♥)

_______________________________________________________________________________

Teraz już bez zbędnych słów, podaję Wam link do nowego bloga. Tym samym uważam ten za zakończony.
Proszę: Cena miłości

9 komentarzy:

  1. Iiiiiiiii zostałam wyróżniona XP
    Ilość komentarzy 1234 - przypadek? :P
    Spokojnie dobijemy jeszcze do 30 000 tysięcy :P Moja siostra zabrała się za twojego bloga i dobije do okrągłej sumki tak jak zrobiła to na starym blogu Aśki C:
    Dziękuje za te piękne rozdziały, za poświęcony czas i wzruszająca historię Nicoli ^.^ Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKUJĘ AGA <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Jedyne co mi pozostało to życzyć dużo weny, pomysłów i powodzenia w dalszej karierze pisarki :3
    I do zobaczenia na nowym blogu ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mogę powiedzieć? Gratulacje ;3
    Biorę się za czytanie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio napisałam najwięcej komentarzy? Czuje się wyróżniona xD
    No i ten...Bardzo ci gratuluję, że osiągnęłaś tak wiele i na prawdę będę tęsknić na tym blogiem i to bardzo. Całe szczęście zaczynasz nowego, więc nie jest aż tak fatalnie ;)
    No więc życzę duuuże weny i bardzo dużo czasu do pisania ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku <3 Chcę żebyś dalej pisała takie cudeńka! *.*
    Kocham twój blooog bardziej niż orzeszki ( A ja kocham bardzo orzeszki) :D
    Pisz dalej, bo masz meeeega meeega wielki talent! <3
    Czekam i Pozdrawiam,
    Panna M ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Em... bardzo podobał mi się twój blog, masz talent i mam nadzieję, że go nie pogrzebiesz. Niestety gdy próbowałam otworzyć twój nowy blog nie udało mi się czy mogłabyś jeżeli oczywiście wiesz o co chodzi podać przyczynę?~ Kaazy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i pozytywne słowo. ♥
      Przyczynę podam, oczywiście. Blog został usunięty, wobec tego się nie otworzy. Natomiast zapraszam na aktualny: kartka-z-pamietnika-sf.blogspot.com.
      Rzeczywiście zaraz zmienię tutaj link do bloga na ten teraźniejszy :)

      Usuń
    2. Dzięki wielkie od niedawna wkręciłam się w słodki flirt więc przeczytałam kilka blogów twój jest no.2 ale może nowy coś niecoś zmieni ;)~ Kaazy

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń