piątek, 14 lutego 2014

Liebster Blog Awards + Info

Pierwsza sprawa:
Blog dostał nominację do LBA od Początkującej Pisarki i bloga ' Unercower ', bardzo się cieszę.

Nominacja do LBA jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Na nazwę bloga zdecydowałam się na lajcie, to właściwie był wybór w minutę, także pomysłu nie miałam żadnego.

2. Ideał faceta?
Dużo by mówić :D Wysoki blondyn, przystojny, inteligentny, z dużym poczuciem humoru. Odpowiedzialny, czasem romantyczny, wierny. Na pewno starszy ode mnie i wyższy. W ogóle taki wspaniały, cudowny i w ogóle. Ale to tylko marzenia, niestety...

3. Jak brzmi twoje przezwisko?
Nie mam żadnego przezwiska. Znajomi mówią do mnie po prostu „Aga”, zawsze tak było.

4. O czym myślisz przed zaśnięciem?

Przed zaśnięciem, hm... O niczym nie myślę. Od razu padam i idę spać xD

5. Jak spędzasz wolny czas?
Wychodzę z koleżankami na osiedle i łazimy do wieczora po mieście, głównie to. Czasem idziemy na zakupy, czasem wyłazimy paczką do kina. I oczywiście piszę ;D

6. Jakiej muzyki słuchasz? Ulubieni wykonawcy?
Właściwie słucham wszystkich gatunków muzyki. No może oprócz disco polo xD

7. Kto jest twoim autorytetem i dlaczego?

Nie mam autorytetu w konkretnej osobie. Autorytetem są dla mnie ci ludzie, którzy są szczerzy, odważni, wytrzymali na przeciwności losu, którzy się nie poddali.

8. Co denerwuje cię w ludziach?
Nie cierpię kłamców i oszustów. Krętaczy, ludzi fałszywych, którzy tylko udają twoich przyjaciół, a za plecami po prostu cię oczerniają. Sama staram się nie obgadywać nikogo z moich kumpli i kumpeli, bo od kiedy spotkałam się z takimi osobami, trzymam się od nich z daleka.

9. Masz zwierzęta?
Nie mam żadnych zwierzaków, choć strasznie chciałabym kupić Yorka. Moja mama powiedziała, że jak przyniosę do domu jakiegoś zwierzaka, to wystawi mnie za drzwi razem z nim. Nawet tata nie mógł niczego zdziałać :(

10. Do czego masz słabość?
Do czekolady. To moje uzależnienie i kiedy tylko pojawi się w domu, staje się moją ofiarą. Ogólnie mam słabość do wszystkich słodyczy, głównie czekoladowych ♥

11. Jaki smak najbardziej współgra z Twoim charakterem?
Na pewno ostry, to pewne na 100%.


Lista blogów, które nominuję:
1. http://ksiazki-to-lubie.blogspot.com/
2. http://slodkiflirtpl.blogspot.com/
3. http://zgubione-serce.blogspot.com/
4. http://the-brunette-next-door.blogspot.com/
5. http://slodkiflirt-fallinlove.blogspot.com/
6. http://lepsze-zycie-czeka-slodkiflirt.blogspot.com/
Tylko 6, bo inne zostały już nominowane xD

I pytania, które zadaję ja :D 
1. Czy lubisz chodzić do szkoły?
2. Ulubiony przedmiot (szkolny)?
3. Skąd czerpiesz inspiracje do pisania?
4. Czy masz w sobie taką cechę charakteru, która denerwuje innych?
5. Jaki gatunek filmowy lubisz najbardziej?
6. Jakie są Twoje zainteresowania?
7. Najśmieszniejsza sytuacja, jaka kiedykolwiek Ci się przydarzyła, to...
8. Masz wrogów? Nielubianych ludzi?
9. Czy chciałabyś zrobić sobie kiedyś tatuaż? Dlaczego?
10. Dniem tygodnia, który lubisz najbardziej, jest...
11. Z jaką osobą czujesz się najlepiej i najswobodniej?

W tej sprawie tyle. Dziękuję :D

A teraz informacja:
Pewnie już zauważyłyście, że rozdziały dodaję dużo rzadziej, niż wcześniej. Póki co, myślę, że tak pozostanie. Powód? Mojej mamie niedawno zredukowali etat i nie ma pracy, więc siedzi na razie w domu. Cały czas mnie teraz kontroluje i wstawiła mi limit przy komputerze - 1h (mówiłam jej, że zaledwie godzina to chore, ale jej nie wytłumaczysz :( ). A nie samym pisaniem człowiek żyje, więc nad wymyślaniem rozdziału spędzam około dwóch kwadransów, z czego piszę tylko dwadzieścia minut, co wychodzi po stronie (w Wordzie) dziennie. A do wstawienia gotowca potrzebuję około 8 stron, czyli tygodnia (nie wliczając dni w sytuacjach awaryjnych xD)...
Przepraszam :(
Ale pocieszę, niedługo pojawi się wreszcie next :D

2 komentarze: