sobota, 15 marca 2014

Przedłużenie zawiasów

Dziś piętnasty, więc dzień, w którym kończy się dotychczasowe zawieszenie. Ja właśnie w tej sprawie.
Odpoczęłam trochę, nie zaprzeczę. To były tylko dwa tygodnie, ale zawsze coś. 
Gdzieś około wtorku naszła mnie wreszcie pierwsza poważna ochota na pisanie. Do piątku, czy tam soboty skończyłam. 30 rozdział jest w pełni gotowy i właściwie mogłabym go wstawić. Jednak po przemyśleniu uznaję, że wyszedł nieciekawie, "mdło", nic się w nim nie dzieje. Dlatego potrzebuję jeszcze trochę czasu, żeby z powrotem nabrać wprawy, by tworzyć ciekawe i porządne części. Wiem, że nie było nic nowego dość długo, więc zastanawiałam się nad wstawieniem tego, który napisałam, mimo wszystko. Ale co z tego, jeśli później znowu będę zmuszna do przerwy? Według mnie, lepiej poczekać, może potem zdobędę się na chętne pisanie?
Dlatego przedłużam zawiasy. Teraz również nie mam za wiele czasu, ponieważ piszę opowiadanie detektywistyczne na polski - praca długoterminowa na ocenę. Może bym zrobiła nową stronę i dodała je, żebyście ocenili, jeśliby ktoś w ogóle chciał to przeczytać? Chociaż to też raczej jest nieciekawe, szczegół...
A druga sprawa, to konkurs u Jenny i praca, którą zacznę pisać od poniedziałku, czy może wtorku, którą wyślę. Jak wyjdzie, tak wyjdzie, ale zdecydowałam się. W tym tygodniu będę zajęta właśnie tym, także czasu na pisanie u siebie zabraknie.
Wiem, wiem, wiem. Uwielbiam gadać, każdy to pewnie zauważył, prawda? Ale już będę kończyć.
Najważniejsze info to przedłużenie o najbliższy tydzień, do 22  marca (moje urodzinki, awww :>). Od tego czasu mam nadzieję, że zacznę pisać, ale next najprawdopodobniej dopiero na początku kwietnia. 
To wszystko. Cześć! :D

12 komentarzy:

  1. :( Ale czekam! :D I czekać będę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co? Przyznam Ci się do czegoś. Kiedy czytam takie komentarze, jak Twój, że będziesz czekać, to aż się wzruszam, naprawdę. Nie mogę uwierzyć, że mam takich wspaniałych czytelników :*

      Usuń
  2. Będę czekac a i mam taka prosbe jak byś miala oczywiście ochote to nie zmuszam. Mozesz wstawić to opowoadanie detektywostyczne ja chętnie bym je zobaczyla bo na 1000% jest swoetne taka tak moja prosba ale do niczegp nie zmuszam ps będę czekala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo takiej przerwy mnie nie zostawiacie i znosicie te moje humorki :D
      Opowiadanie jest gotowe w połowie, do poniedziałku napiszę, a we wtorek zaniosę na polski, więc możliwe, że wstawię, żeby jakoś wynagrodzić Wam tę przerwę. A możliwe, że nawet jutro się pojawi, bo w sumie wystarczy tylko przelać myśli na Worda xD

      Usuń
  3. Dziękuję za wyrzuty sumienia -_- Konkurs to konkurs i nie jest obowiązkowy, ale to twoja decyzja i nic na to nie poradzę. Pozostaje mi tylko czekać kolejny tydzień. Może dam radę. Wyjdzie w praniu,.
    Również chcę to opowiadanie i nie odpuszczę dopóki go nie wstawisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie jest obowiązkowy, ale postanowiłam i coś napiszę, jestem pewna na 100%. Może to też taka moja wymówka, żeby odwlec pisanie u siebie? Mam ochotę, mam pomysł i napiszę. Możliwe, że w poście trochę źle to zabrzmiało, ale miałam na myśli to, żeby oznajmić Wam, czemu nic nowego się nie pojawi. Ten tydzień rezerwuję na pracę konkursową, tak zdecydowałam.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonale cię rozumiem. Najważniejsze jest to, żebyś w ogóle kontynuowała pisanie w najbliższym czasie. Oczywiście będę czekać niecierpliwie, dlatego też nie zostaje mi nic innego, jak życzyć ci weny tak dużej, jak moja psychopatyczna głupota xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekamy, poczekamy ;3
    A ja na pewno będę czekać na kolejny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy wrocisz tesknimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpóźniej jutro skończę pisać pracę na konkurs, więc myślę, że zacznę coś tam bazgrać od tego tygodnia. Nie mam pojęcia, kiedy cokolwiek wstawię, bo potrzebuję jeszcze trochę czasu, żeby ułożyć w głowie wszystkie pomysły. Ciągle mi się miesza w głowie, co powinno być pierwsze, a co drugie. W związku z tym pocieszę - planów mam jeszcze kilka, dlatego jeszcze będzie się działo :D :3

      Usuń
    2. Ja bede czekać i inni napewno też aż dodasz jesteśmy z tobą zawsze: )

      Usuń