poniedziałek, 9 czerwca 2014

Reklama

Nie, to jeszcze nie rozdział. Chodzi o coś zupełnie, zupełnie innego.
Nie wiem, czy może już zaglądałyście, lecz pod którymś z poprzednich rozdziałów pojawił się link do bloga mojej nowej czytelniczki. Naturalnie zajrzałam i wiecie co? Zaczytałam się, wciągnęłam i jestem ogromnie ciekawa tego, co będzie dalej. Postanowiłam zareklamować jej bloga, ponieważ uważam, że jest wart polecenia, a fabuła ciekawa i na pewno jeszcze będzie się działo.
Istnieją niewielkie niedociągnięcia, ale każdy na początku popełniał pewne błędy i jestem przekonana, że z biegiem czasu wszystko będzie git.
Autorką jest Akinot .W, nazwa bloga: To kwestia wysokości.
Każdy ma swój gust, a mi się rzeczywiście spodobało i oczywiście jestem stałą czytelniczką. Czuję, że akcja od razu ruszy do przodu, a Was szczerze zachęcam do zajrzenia :D

__________________________________________________________________________________

U mnie rozdział być może w ten weekend, jednak mimo moich starań nie wiem, czy zdążę na sobotę będź niedzielę, więc musicie trochę poczekać =D

3 komentarze:

  1. Przybyłam. Zobaczyłam. I nie wieżę własnym oczom.
    Po prostu nie umiem opisać słowami tego co czuję.
    Nieopisana radość. Euforia. Taniec radości. To jednak opisalam. :)
    Wielkie dzięki. Postaram się szybko dodać rozdział, ale najszybciaj będzie w środę. Coś jeszcze wymyślę, żeby się odwdzięczyć.
    Jeszcze raz, wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz za co dziękować :)
      Uznałam, że Twój blog jest jak najbardziej wart polecenia, więc go zareklamowałam :D I przy okazji sprawiłam Ci radość i, mam nadzieję, nowych czytelników ;)
      Nie spiesz się i nie pisz na siłę, spokojnie. Chociaż nie pogardzę świeżym, nowiuśkim rozdziałkiem xD
      Nie musisz się odwdzięczać, nie zrobiłam tego, być miała u mnie dług wdzięczności =D

      Usuń
  2. Okej, czyli będę miała kolejny blog do czytania :D
    Wbije jutro, bo dzisiaj nie mam czasu, ale z pewnością możesz liczyć na pojawienie się komentarza ode mnie :3

    OdpowiedzUsuń