niedziela, 27 lipca 2014

♥♥♥ 20 000 wyświetleń ♥♥♥

Wiecie, że to już prawie dziewięć miesięcy, odkąd ten blog istnieje? Kiedyś marzyłam o dziesięciu tysiącach, a tu wskoczyło aż dwadzieścia <3
Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę. Naprawdę, to dla mnie ogromne wyróżnienie, że wszyscy tutaj jesteście.
Chciałabym bardzo podziękować tym, którzy wspierają/wspierali mnie komentarzami. A są to:
Afrodyta Julianna, Agnieszka Gumichowa, Akinot .W, Alice Jones, Alice lenka, Ania STRIT, Artystyczna Dusza, Ayidia, Bella Muerte, Bid Boss (Marcela Liv), Clara M, Dagmara Kaa, Delfina, Domaa Domcia, Jenny Wayen, Julia Robak, Kasia Bryk, Kaśka,Kicia, Klaudia Wysokińska, l.o.v.e, Li Jula, mademoiselle, Marta Barak, Megss, Mentosy Gurą, MeryKerryPlay, Miki †, Mishi, Naćpana Żelkami, Natalia Mikołajczyk, Olcia Ola, Oliwia Robak, Paula Łyczko, Paulina Wisińska, Początkująca Pisarka, Ruri – chan, Sandzik k, Slotkasasa, Smile Illusion, Taka FajnaXD, Tyśka, ULa :D, Wiku – senpai, xTiti (Szataniątko – Elayra ♥). A także wielu Anonimów, których niestety z "nazwy" nie mogę wymienić :(
Żeby nie było, kolejność alfabetyczna :P Każdy, kto choć raz skomentował, pojawił się na liście ;)
Chcę też przeprosić za to, że może nie raz kogoś zdenerwowałam/denerwuję. Jeśli kiedykolwiek byłam niemiła, bardzo przepraszam.
Nie planuję z tej okazji żadnych niespodzianek, czy czegoś takiego. Rozdziały muszą wystarczyć ;) 
Kolejny raz wielkie dzięki, za wszystko! Za to, że czytacie, komentujecie, za to, że jesteście ze mną! :D


24 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Literówka.a wracajac... hmm zawsze bedziesz miala to wsparcie w nas. Przyjaciele chocby na odległość, dobrze cię nie znajac cie nigdy nie opuszcza i nie zostawią na lodzie. Tych wszystkich ktorych wypisalas w poscie powyżej to sa osoby bedace twoimi prawdziwymi przyjaciolmi. Niczego nie udaja jak niekturzy falszywi przyjaciele; )życzę ci kolejnych 10000tys i więcej czytelnikow pozdrawiam (jedna z anonimowych czytelniczek ktora między innymi dzieki tobie zalozyla konto )

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo ;)
      Nie, do trzydziestu nie dobijemy, ale i tak wielkie dzięki <3

      Usuń
    3. Dobijesz aga Dobijesz; )

      Usuń
  2. Spoko :D Po prostu lubię ten blog, więc czemu miałabym nie wchodzić? Gratulacje! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasłużyłaś na to kochana :3 Gratulacje <3
    Piszesz wspaniale i nie zdziwię się, jeśli twój blog dojdzie nawet do 100 000 wyświetleń xD Piszesz wspaniale i na pewno zawsze będziesz mieć wsparcie z naszej strony (lub przynajmniej mojej xD Nie wiem jak inni, ale raczej mają podobne zdanie :)).
    Twój styl pisania podoba się wielu osobom (wystarczy popatrzeć na ilość komentarzy) i mam nadzieję, że zawsze tak zostanie c:
    Gratuluję jeszcze raz i życzę wenki ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!
    Życzę kolejnych 20 000 <3
    Weny i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieje że taka notka będzie jeszcze przy 30,40,50 itd tysiącach <3
    Wogule gratuluje ci tych wyświetleń ;)) Życzem ci abyś nigdy nie rezygnowała z pisania i zawsze miała jakąkolwiek z tym styczność ;* Bo jesteś wspaniała <3 Dobla koniec cułości , pozdrówka i do nexta <3
    Megss==znikła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady xD Do trzydziestki już nie dociągniemy niestety :c
      Bardzo dziękuję ;)

      Usuń
    2. Dociągniemy :D Już masz 20,5 tyśka :3 ^.^

      Usuń
  6. Co ja więcej mogę napisać? xD Podpisuję się pod tym wszystkim ^.^ Pamiętaj, że zawsze będziesz nas miała - swoje wierne czytelniczki ^-^
    Miłych reszty wakacji :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie gratuluję aż tylu wyświetleń :D
    I wcale, ale to wcale nie dziwię się, że aż do tylu dociągnęłaś, bo twój blog jest wspaniały, tak samo jak styl pisania, w którym od razu można się zakochać. Dlatego mam nadzieję, że jak skończysz tego bloga to zaczniesz nowego inaczej napuszczę na ciebie Afrodytę Juliannę xD
    Życzę ci wielu sukcesów oraz by pisanie zawsze sprawiało ci wielką frajdę i przyjemność :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :] Miło mi.
      O niee, zaczęłam się bać Afrodyty po tym, jak przeczytałam jej komentarze na innych blogach :P
      Dzięki po raz kolejny i Tobie też tego życzę ;D

      Usuń
    2. Łał 20 000 wyświetleń ^.^ Gratu...
      ...
      ...
      *czytam* "zaczęłam się bać Afrodyty"
      ...
      ...
      ...
      Czekaj...
      ...
      ...
      To ja!
      Ehm...
      Kurka Wodna !!!(często dzisiaj prze zemnie wspominana)
      Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać z tego powodu...
      ...
      ...
      Hmm...
      ...
      Haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD haha XD Buahahahahahaha XD

      *2 hours later*

      Ha ... ha ... ha ... haaaaaa
      *Już uspokojona*

      Dobra. A teraz pół żartem pół serio.
      Jeszcze jedna osoba to założę związek. (na razie tylko Slotkakasa i Aga Pass )
      [Jakby coś można się zapisać :) Pisać na g+ :) ]
      Może...
      Związek Osób Bojących się Afrodyty XD Czyli ZOBA XD Tandetna nazwa, ale nic lepszego w głowie na razie nie mam XD

      *Postraszyć, odpuścić, postraszyć, odpuścić, postraszyć, ... odpuścić, postarzyć, ODPUŚCIĆ*
      *Głupi kwiatek. Wyrywając płatki wyszło, że mam Ci odpuścić :\ Jak ostatnio używałam tej metody do wywróżenie czy nastraszyć Slotkakasę to mi wyszło, że mam nastraszyć i taka fajna historyjka mi wyszła (trochę psychopatyczna i oczywiście śmierć jak to Bid Boss lubi XD). Jednak lepiej wyrywać nogi muszce niż kwiatkowi. Mucha jeszcze mnie nigdy pod tym względem nie zawiodła*


      Aga spokojnie! Jak już napisałam na blogu Slotkakasy:
      "Nie masz się czego we mnie bać :)
      Ludzi których lubię nie pogryzę i wścieklizną nie zarażę :)
      Tak reaguję na wnerwiające osoby, a mimo to moje rodzeństwo żyje ... [... jeszcze 3:) ]
      W dodatku nie zamierzam zostać snajperką tak jak Bid Boss :3 ..." *Lepiej utnę w tym miejscu, bo Jej jeszcze psychika padnie* ^.^

      A teraz już na 100% poważnie
      A teraz Cię oświecę. Jeśli Cię zabiję to kto niby bloga dokończy? No kto? No właśnie. NIKT. A ja za bardzo lubię twoje opko *Lysiu, mój kochany, słodki Lysiu!!!*, by Cię uśmiercać czy coś. Więc śpij spokojnie i pisz to nic Ci i twojej rodzinie się nie stanie ^.^ *Kurka wodna zaczynam mówić jak jakiś włamywacz czy złodziej O_o*

      *Moja intuicja podpowiada mi, że coś innego miałam zrobić ... Ach tak!!!*

      Gratulacje ^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^
      Zgadzam się z wszystkimi!!! 100 tyś to lekka przesada, ale dobijemy przynajmniej do 30 tyś. Życzę wenki. Życzę czasu i chęci do pisania dla nas tych wspaniałych rozdziałów. Miłego spędzenia reszty wakacji. Byś nie przestawała i kiedy zakończysz jeden blog na wyciągnięcie ręki był kolejny równie wspaniały jak jego poprzednie.

      Radę na przyszłość dam Ci z mojej kryształowej kuli. Nawet nie myśl o tym by rezygnować z pisania, bo twoja dusza stanie się pusta, a spokój wewnętrzny przez ze mnie zostanie naruszony (i to dość solidnie 3:) )

      Usuń
    3. O_O
      Najdłuższy komentarz na całym blogu xD Gratuluję XD
      A myślisz, że ja nie czytałam wszystkich komentów u Agaty i u Asi? O piraniach, które karmisz świeżym mięskiem? XD I o wyrywaniu muchom nóg i przetrzymywaniu ich w pudełkach? Dadystka z Ciebie XDD
      Hah, dobrze, że jestem bezpieczna :P Muszę się tylko pilnować, żeby Ci nie podpaść xD
      Dziękuję. Ja jednak podejrzewam, że do trzydziestki nie dociągniemy, będzie trochę mniej :)
      Z nowym blogiem się jeszcze pomyśli. Ankieta jest, wynik bardzo motywujący, więc raczej tak (a u mnie raczej, to jest 50%) :D

      Usuń
  8. Jakie wyróżnienie ^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^.^
    Jedyna sensowna odpowiedz to XXXXXXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Dadystka czy sadystka xd
    Mi raczej trudno podpaść, a nawet to ja mam raczej krótką pamięć. Dlatego bardzo szybko wybaczam błędy dlatego, że je zapominam XD Ale dobrze mi się z tym żyje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło mi o sadystkę, literówka >.<
      Czyli mogę czuć się bezpieczna? XD

      Usuń
    2. Jak będziesz komentować bloga, którego jestem współautorką to tak, na pewno ^.^

      Usuń
  9. Nooo.... podziękowania xD nie spodziewałam się ;) ale nie no świetny blog zasługuje na czytelników :* Gratuluje

    OdpowiedzUsuń