czwartek, 12 grudnia 2013

Piątek trzynastego

12 komentarzy:

  1. Ja dziękuję. dziewczyno... Jakim cudem Ty jeszcze żyjesz? xD Prawie połamałaś rękę na lodzie i piątek 13 jest dla Ciebie wyjątkowo pechowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sam zastanawiam, dlaczego żyję. Chyba mam szczęście, ale to w sumie dobrze xD
      Tak się zastanawiam i myślę, że jutro to zapewne dostanę jedyneczkę z kartkóweczki z fizyki. A potem mam jeszcze w-f, może zrobię coś sobie z drugą ręką?, i kolejny gips xD

      Usuń
    2. Weź Ty nigdzie jutro nie wychodź! zabunkruj się! xD

      Usuń
  2. heh dla mnie ten dzień jest jak każdy inny XD
    jak zwykle idę do szkoły nudzę się na lekcjach odwalam na przerwach z kumpelą i wracam do domu
    nic się nie dzieje może to dla tego, że wszyscy mówią, że jestem farciarą?
    jeżeli na serio nią jestem to oddaje ci cześć swego szczęścia
    żyj, żryj jak normalni ludzie i pisz rozdziały XD

    OdpowiedzUsuń
  3. No moja akurat nie miałam takiego pecha. Normalka.
    1.Rozwalił mi się McWrap w McDonaldzie
    2.Odbijało mi z koleżanką w Galerii i śmiałyśmy się z takimi chłopakami.

    A szczęście mojej koleżanki wyglądało tak, że w ostatniej chwili wskoczyła do autobusu, ale niestety przygniotły ją drzwi :( Ale żyje i to najważniejsze :)

    Tobie oczywiście życzę szczęścia xD

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jak cholera. '-.- Trzeci raz próbowałam wybrać się na koncert Comy i nie było biletów. Trzeba jednak mieć szczęście. '-.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Yey! A jednak się myliłam. Nie sfajczyłam domu, nie wywaliłam się na lodzie po raz kolejny, nie zwalił mi się komputer, i w ogóle oprócz tej pały i dwójki z kartkówek, było spoko ;D
    Nie sądziłam, że tak się stanie, ale na szczęście wytrwałam! I na dodatek jestem w całym kawałku, żyję! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bravooo xD
      Czyli, że będzie następna część :p

      Usuń
  6. KOBIETO! Ja zaraz nie wytrzymam! Cały czas chodzę jak zatruta bo jestem ciekawa co się stanie z Lysem, a Ty śmiesz nie dodać rozdziału? Radzę Ci dobrze się ukryj lub pisz ALE TO MIGIEM nowy rozdział, bo w przeciwnym razie będzie źle...

    Pozdro ;]

    PS-NO JA SIĘ PYTAM, KIEDY BĘDZIE TEN CHOLERNY NEX?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, nie denerwuj się xD
      Next będzie dzisiaj, muszę się streszczać z poprawieniem i wstawieniem, bo wczoraj nie miałam czasu, byłam na meczyku ;D
      Ale tak na serio, chcę kolejny rozdział u Marceli, więc muszę ;)

      Usuń
  7. To masz cholerne szczęście xD

    OdpowiedzUsuń