poniedziałek, 23 grudnia 2013

Życzonka :D

Dobra, jutro Wigilia, więc najwyższy czas na krótkie życzenia ;D
Chcę Wam życzyć wesołych i radosnych świąt Bożego Narodzenia, uśmiechu na co dzień, żadnych zmartwień. Braku trudnych życiowych wyborów, które zależą od Was. Hojnego Mikołaja xD, wielu, wielu nowych przyjaciół, na których zawsze można polegać, dobrych ocen w szkole i poprawienia średnich ;p. Spędzenia świąt w rodzinnym gronie, spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń. Fajnego chłopaka ;). Co by tu jeszcze? Sama nie wiem... Chyba tego, czego tylko zapragniecie i wszystkiego naj, naj! :D A, i oczywiście duuuuuuużo weny i żebyście pisały rozdziały na okrągło :D
Wesołych Świąt!


7 komentarzy:

  1. Oh dziękuje xD
    I nawzajem oczywiście :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to dopiero w styczniu mam :D Ale i tak dziękuję ;)

      Usuń
  2. dziękuję
    wzajemnie
    przepraszam, że pytam ale dlaczego w styczniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prawosławna :3
      Dlatego wigilię mam dopiero 6 stycznia :D
      I dziękuję :)

      Usuń
  3. Dziękuję :D
    Jak paczę na ten obrazek to przypomina mi się piosenka, którą śpiewaliśmy całą klasą xD
    ,, Renifery to frajery, ciągną Mikołaja a Mikołaj taki gej ciągnie je za jaja '' xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :]
    I już na zapas piszę: NAWZAJEM =D

    OdpowiedzUsuń